PL
PYTAJ
ODPOWIADAJ
ZDOBYWAJ WIEDZĘ
PANEL LOGOWANIA
Zapamiętaj logowanie na 2 tygodnie
Ads:

Jakie warzywa odchudzają?

Poprawne zgłoszenie +5 punktów.
avatar
autor: HORMIZDAS
Data dodania: 10.02.2012 r.
Kategoria: Bez kategorii
Nie można dodawać odpowiedzi zaraz pod swoją odpowiedzią.
avatar
Gość
Dla odpowiedzi dłuższych niż 100 znaków premia + 2 pkt. 0
Za odpowiedź na to pytanie otrzymasz 10 punktów.
Wpisz link:
Wybierz obrazek:
Lub podaj link do obrazka:
Błędne rozszeżenie pliku lub puste pole formularza!

Aby przeglądać odpowiedzi musisz być zalogowany!

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta na Antwo, możesz zalogować się przez Facebooka

Wszystkie odpowiedzi


Papryczki chili

Ostre papryczki mają działanie łagodnie przyspieszające metabolizm, dzięki zawartości substancji o nazwie Capsaicin. Nie należy jednak przesadzać z ich ilością, żeby nie odbiło się to negatywnie na naszym żołądku i skórze (mogą spowodować reakcję uczuleniową). Dodawaj jedną małą papryczkę posiekaną dziennie do sałatek lub dań na ciepło. Aby złagodzić ostry smak podawaj ją zawsze z ziołami, np. kolendrą lub zieloną natką pietruszki. One również wspomagają procesy trawienne organizmu.

Warzywa, które przyspieszą odchudzanie

Nela Elsner awatar Autor: Nela Elsner, 6 sierpnia 2009, 10:34 Zobacz wszystkie artykuły tego użytkownika »

Warzywa są nie tylko zdrowe, ale też niskokaloryczne i bogate w błonnik pokarmowy. Ich jedzenie poprawia przemianę materii i reguluje procesy trawienne. Oto jakie warzywa powinny się znaleźć w twojej diecie, gdy się odchudzasz.

Papryczki chili

Ostre papryczki mają działanie łagodnie przyspieszające metabolizm, dzięki zawartości substancji o nazwie Capsaicin. Nie należy jednak przesadzać z ich ilością, żeby nie odbiło się to negatywnie na naszym żołądku i skórze (mogą spowodować reakcję uczuleniową). Dodawaj jedną małą papryczkę posiekaną dziennie do sałatek lub dań na ciepło. Aby złagodzić ostry smak podawaj ją zawsze z ziołami, np. kolendrą lub zieloną natką pietruszki. One również wspomagają procesy trawienne organizmu.

Fasolka szparagowa

Jest bogata w błonnik pokarmowy, który usprawnia działanie całego przewodu pokarmowego i doskonale wypełnia żołądek. Doskonale wpływa na przemianę materii, co ułatwia odchudzanie. Można zastępować nią latem mięso, gdyż bogata jest w białko, którego skład zbliżony jest do białka zwierzęcego. Dodatkowo fasolka zawiera dużo beta-karotenu (prowitaminy A), witamin C, E oraz z grupy B, a także potasu, wapnia, magnezu, żelaza i cynku. Jemy ja gotowaną (najlepiej na parze, żeby nie stracić cennych właściwości), np. w sałatce z pomidorami i oliwą z oliwek. Fasolka ma 46 kcal w 100g.

Cukinia

Ma bardzo mało kalorii, więc osoby na diecie mogą ją jeść bez ograniczeń. Oczywiście odpowiednio podaną, bez tłustych sosów czy smażenia. Najlepiej jest cukinię piec w piekarniku, krótko gotować na parze lub jeść surową, w różnych sałatkach. Warzywo to ma dużo błonnika i znakomicie syci. Poprawia przemianę materii. Najsmaczniejsze są młode owoce, w których nie ma w pełni wykształconych pestek, z zieloną i delikatną skórką.

Ogórki

To kolejne warzywko, które jeść możemy do woli. Kilogram ogórków to tylko 150 kcal, czyli mniej niż 1/2 pączka. Poza tym warzywo te jest bogate w potas, fosfor i wapń, a co najważniejsze latem podczas upałów doskonale orzeźwia i gasi pragnienie. Przyczyniają się też do szybszego usuwania toksyn z organizmu, działając moczopędnie, oczyszcza organizm. Należy jednak pamiętać, że ogórki mają w sobie silnie działający enzym - askorbinazę, który niszczy wit. C., dlatego nie powinno się go łączyć z warzywami bogatymi w tę witaminę.

Sałata

Jest lekkostrawna i niskokaloryczna.

autor: marta08

Zgłoś naruszenie!
Data dodania: 02:56:16 07-08-2012 r.
0 plus minus
Poprawne zgłoszenie +5 punktów.
Podobne pytania:
Linki które mogą pomóc ci w opracowaniu tego pytania:
 
Dnia 31.12.2013 - konkurs zakończony. Czy wiesz, że...
Umieściłeś już link polecający do Twojego profilu na Facebooku? Zrób to, otrzymasz premię 1000 punktów

KATEGORIE PYTAŃ
Regulamin | Formularz kontaktowy