PL
PYTAJ
ODPOWIADAJ
ZDOBYWAJ WIEDZĘ
PANEL LOGOWANIA
Zapamiętaj logowanie na 2 tygodnie
Ads:

Jak wymienić termostat w mondeo?

Poprawne zgłoszenie +5 punktów.
avatar
autor: Agora
Data dodania: 15.01.2012 r.
Kategoria: Bez kategorii
Nie można dodawać odpowiedzi zaraz pod swoją odpowiedzią.
avatar
Gość
Dla odpowiedzi dłuższych niż 100 znaków premia + 2 pkt. 0
Za odpowiedź na to pytanie otrzymasz 10 punktów.
Wpisz link:
Wybierz obrazek:
Lub podaj link do obrazka:
Błędne rozszeżenie pliku lub puste pole formularza!

Aby przeglądać odpowiedzi musisz być zalogowany!

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta na Antwo, możesz zalogować się przez Facebooka

Wszystkie odpowiedzi
Aby wymienic termostat należy jako punkt 1 odkręcić korek w zbiorniku wyrównawczym, aby wyrównać ciśnienie z układzie chłodzenia.

Natępnie zlać płyn chłodzący z układu chłodzenia – MK1 – śruba na dole chłodnicy – MK2 – śruba zabudaowana – albo odkęcamy zasłone pod zderzakiem, albo ściągamy wąż układu chłodzącego jak na zdjęciu. Proponuje nie robic tego przy gorącym silniku.
Termostat przymocowany jest za pomocą 4 śrub 10mm po prawej stronie (patrzac od strony chłodnicy) zaraz przed aparatem zapłonowym. W wersji MK1 trzeba wymontować jeszcze rezonator powietrza.
aby wymienić sam termostat nie trzeba odkręcać go do bloku silnika. Odczepiamy górny, wąski wąż prowadzący do zbiornika wyrównawczego.
Następnie ściągamy grubszy wąż
Teraz możemy odkręcić 3 śruby mocujące pokrywę termostatu
Termostat mozemy wyciagnac palcami, oczywiscie jak poczekaliśmy uprzednio ze spadkiem temperatury
Termostat dostajemy oryginalny od razu z uszczelka. Zamontowanie w odwrotnej kolejności. Pamiętajmy, że przy ponownym napełnianiu płynem układu chłodzącego nie prezlewać ponad MAX. Odpalić motor a nastepnie dolać po tym, jak poziom spadł poniżej oznacznika MIN na pojemniku cieczy chłodzącej. W MK2 nie trzeba specjalnie odpowietrzać układu – uklad odpowietrzy się automatycznie. Nie zapomnijmy przy tym otworzyć ogrzewania na maksa – wtedy ciecz dotrze do wszystkich węży i wymiennika ciepła.

autor: dragonka

Zgłoś naruszenie!
Data dodania: 18:14:04 25-09-2012 r.
0 plus minus
Poprawne zgłoszenie +5 punktów.
Aby wymienic termostat należy jako punkt 1 odkręcić korek w zbiorniku wyrównawczym, aby wyrównać ciśnienie z układzie chłodzenia.

Natępnie zlać płyn chłodzący z układu chłodzenia – MK1 – śruba na dole chłodnicy – MK2 – śruba zabudaowana – albo odkęcamy zasłone pod zderzakiem, albo ściągamy wąż układu chłodzącego jak na zdjęciu. Proponuje nie robic tego przy gorącym silniku.
Termostat przymocowany jest za pomocą 4 śrub 10mm po prawej stronie (patrzac od strony chłodnicy) zaraz przed aparatem zapłonowym. W wersji MK1 trzeba wymontować jeszcze rezonator powietrza.
aby wymienić sam termostat nie trzeba odkręcać go do bloku silnika. Odczepiamy górny, wąski wąż prowadzący do zbiornika wyrównawczego.
Następnie ściągamy grubszy wąż
Teraz możemy odkręcić 3 śruby mocujące pokrywę termostatu
Termostat mozemy wyciagnac palcami, oczywiscie jak poczekaliśmy uprzednio ze spadkiem temperatury
Termostat dostajemy oryginalny od razu z uszczelka. Zamontowanie w odwrotnej kolejności. Pamiętajmy, że przy ponownym napełnianiu płynem układu chłodzącego nie prezlewać ponad MAX. Odpalić motor a nastepnie dolać po tym, jak poziom spadł poniżej oznacznika MIN na pojemniku cieczy chłodzącej. W MK2 nie trzeba specjalnie odpowietrzać układu – uklad odpowietrzy się automatycznie. Nie zapomnijmy przy tym otworzyć ogrzewania na maksa – wtedy ciecz dotrze do wszystkich węży i wymiennika ciepła

autor: seneka33

Zgłoś naruszenie!
Data dodania: 06:52:22 04-11-2012 r.
0 plus minus
Poprawne zgłoszenie +5 punktów.
BNFMvA A round of applause for your blog article. Keep writing.

autor: Gość

Zgłoś naruszenie!
Data dodania: 22:57:50 05-08-2014 r.
0
Poprawne zgłoszenie +5 punktów.
Podobne pytania:
Linki które mogą pomóc ci w opracowaniu tego pytania:
 
Dnia 31.12.2013 - konkurs zakończony. Czy wiesz, że...
Umieściłeś już link polecający do Twojego profilu na Facebooku? Zrób to, otrzymasz premię 1000 punktów

KATEGORIE PYTAŃ
Regulamin | Formularz kontaktowy